Bruger du masser af tid på din Facebookside, men der sker ikke det store med salget?
Så lad mig hjælpe.

 

Jeg kan hjælpe med…



Strategi

Har du ikke en strategi, spilder du din tid.
Få sat ord og tal på, hvad du gerne vil opnå i din markedsføring.

Facebook markedsføring lyder som en god ide, men alt for ofte ender Facebook nederst på to-do-listen og effekten udebliver. Der mangler simpelhen en plan.
Jeg vil ikke bilde dig ind, at Facebook markedsføring er let. Det er tværtimod krævende – især tidskrævende. Men med en god strategi, kan du skabe seje resultater.

Facebook annoncering

Facebook kan noget som ingen andre kan:
nemlig ramme den helt rigtige målgruppe på det helt rigtige tidspunkt.

Men ikke ved at klikke BOOST af og til.

Jeg opbygger kampagner gennem Power Editor, som er Facebooks eget professionelle annoncesystem. Det er den eneste rigtige måde, at gribe annoncering an på.

Content

Din Facebookside skal skabe engagement og salg.
Det gør den kun, hvis du laver det rigtige indhold.

Det er bare ikke superfedt at lave det ene opslag efter det andet, hvor der kun tikker to likes ind. Og du bruger timevis på at lave indhold.
Jeg kan lære dig en metode, så du aldrig igen løber tør for indhold.

Øget kendskab

Vil du have dit brand frem i verden (eller bare i Danmark), så er Facebook mediet.

Knap 3 millioner danskere er på Facebook dagligt. Mange gange dagligt. Så vil du øge dit kendskab, så er mulighederne uendelige.

Leads

Facebook er genial til at skabe leads:

· Få flere tilmeldte til dit nyhedsbrev
· Få folk til at udfylde en kontaktformular

Facebook har gjort det ultra nemt,
så du ikke længere skal lokke folk forbi dit website og tilmelde sig der.

Det er enkelt og ligetil.

Hvad koster det

Retargeting

Det er her, du skal bruge dit annoncebudget. På den målgruppe, som allerede har vist interesse for dig.

Det betyder, når en potentiel kunde har besøgt din hjemmeside, ser de efterfølgende annoncer fra dig på Facebook.
Vi kan endda vælge personer, som har besøgt specifikke undersider.
Eller hvis de har tilmeldt sig dit nyhedsbrev.

Det er ret genialt!

Lyn-oplevelser

Lyn-oplevelser er faktisk en mini-hjemmeside, hvor du kan have en masse indhold uden at målgruppen skal forlade Facebook.

De er helt suveræne til:
· At vise et katalog
· Som en mini-webshop
· Produktvisning
· Branding
· “Landingpage”

Og meget andet…

Ih altså, hvor ville jeg ønske, der blev lavet MANGE flere lyn-oplevelser.

Er du vimmer, der er mange muligheder på Facebook.

Jeg kan hjælpe med at hitte ud af, hvilke er de rigtige til din virksomhed.

Det må du meget gerne

Mest stillede spørgsmål