Der findes ikke andre markedsføringskanaler som klarer sig så godt som nyhedsbreve.
Du kan faktisk tjene mange penge på e-mailmarkedsføring,
hvis det gribes rigtigt an.

Jeg kan hjælpe med…



Strategi

Hvor tit skal du udsende, hvilket indhold, og hvordan dælen får du solgt noget?

Tag en snak med mig, hvor vi gennemgår jeres udfordringer
og i fællesskab får udviklet en strategi som kan give salg.

Byg din liste

Uden modtagere bliver det svært at sælge noget. Så hvordan skaffer vi dem?

Du skal give dem noget i bytte for din e-mailadresse. Det kan være en form for rabat eller viden,
de ikke kan leve uden.

Når dit indhold er på plads kan vi gå videre med at hamstre tilmeldinger.
For vi sidder ikke bare og venter på at blive googlet, vel?

Automatiserede mails

Den mail du sendte i går, kan sikkert også bruges i dag.
Lav en serie mails, som kører automatisk.

Det betyder mindre arbejde til dig. Mere optimering. Og mere salg.

Lav de sejeste nyhedsbreve én gang og lad dem selv klare arbejdet fremover.
Pærelet og smartere end smart.

Copywriting

Lær at skrive nyhedsbreve som både bliver åbnet, læst og konverterer.
Gør dine læsere til fans med den rette tekst.

Hav mig med på sidelinjen, når du skriver din nyhedsbreve. Jeg kan hjælpe dig med ideer, indhold, formuleringer og alt det, du synes, er svært.

De oversete mails

Sender du mails ud med faktura, leveringsstatus, nulstil kodeord og den slags ‘ligegyldige’ budskaber?

Faktisk har den slags mails en høj åbningsrate. Men sjovt nok bruger størstedelen en skabelon, så modtageren får en dødkedelig oplevelse.

Her har man chancen for at påvirke kunderne i høj grad – på den fede måde.

Få højere åbningsrater

Det er sådan set lidt ligegyldigt at have 1000-vis af medlemmer på sin e-mailliste,
hvis din åbningsrate er helt i bund.

Lave åbningsrater skyldes bl.a. kedelige emnelinjer. Men det kan der jo snildt gøres noget ved.

Klik-rater

Klik, klik, klikkelik. Sådan skal det lyde, når du sendt dit nyhedsbrev ud.
De skal jo (sikkert) forbi dit websted, for at købe din vare.

Med mindre du sælger en ikke-fysisk vare, ligesom mig. Men der skal stadig være et call-to-action.

Det kræver psykologi at få kunderne til at klikke på dit link. Det ved jeg tilfædigvis en hel del om.