Lidt om kvindemennesket
bag What to do

Jeg hedder Michela og online marketings-nørd.

Baggrund

Jeg har arbejdet 9 år i et reklamebureau som Art Director. Her har jeg arbejdet med koncepter, strategier, grafisk design og meget andet.

Jeg spottede hurtigt tendensen – og ikke mindst potientialet – i online markedsføring, som i flere år har været min passion.

Jeg har løbende taget kurser i E-mailmarketing og Facebookannoncering.
I 2015-2016 tog jeg en uddannelse som Adfærdsdesigner hos The Nudging Company.

Derudover holder jeg mig altid opdateret i form af webminarer, rapporter, blogs, podcasts og hvad jeg ellers kan opstøve. På den måde ved jeg altid, hvad det nyeste er og hvordan du udnytter medierne bedst muligt.


Du kan forvente

· Indædt passion for mit arbejde.

· Tal- og statistiknørd. Jeg ser helst effekten af mit arbejde præsenteret som salgstal.

· Fortæl mig at “det kan ikke lade sig gøre” – og jeg vil vise dig, at det kan det saftsuseme.

· Deadlines som bliver overholdt. Jeg har endnu aldrig misset nogen.


Du får (næsten) hele pakken

Det betyder, du kan nøjes med at hyre mig i stedet for et helt team.

Facebook/Instagram annoncering
98%
E-mailmarketing
98%
Landingpages
98%
Copywriting
100%
Projektledelse
100%
Grafisk design
100%
Strategi og analyse
100%
Teknisk snilde
85%

Det eneste jeg ikke kan hjælpe med er programmering.

Jeg er specielt god til at spotte hvor eller hvad, der kan optimeres.

Stik mig et link til din Facebookside eller send mig det seneste nyhedsbrev, så giver jeg dig gode råd til forbedring. Råd som du også kan bruge fremover.

Ja tak, lær mig noget

Jeg har specialiseret mig i 4 områder:

Facebook

Hvordan sælger man på Facebook? Det har jeg efterhånden en ret god ide om. Jeg arbejder med købsadfærd, retargeting, content og mange andre fine ord. Det går egentlig bare ud på at skabe de bedste muligheder for salg.

Instagram

Har du et visuelt brand, så er Instagram muligvis den bedste løsning. Det er nemmere at engagere kunderne på Instagram i forhold til Facebook, men der skal mere til, hvis du også skal skabe salg.

E-mailmarketing

Nyhedsbreve virker. Hvis du gør det rigtigt. Det handler om at skrive, så din læser føler et behov. Lad mig skrive dine nyhedsbreve, så du får tid til alt det andet.

Nudging

Jeg har taget en uddannelse i Nudging. Det betyder jeg kender til adfærd og hvordan man påvirker den. Adfærd kan være mange ting - men det er også en adfærd at købe et produkt. Jeg benytter de psykologiske tricks fra nudging til online markedsføring.

Jeg ved meget, men er ikke ekspert i alting.

Derfor er det nemmest, hvis du giver mig et kald.
Fortæl mig om jeres udfordringer, så kan jeg vurdere, om jeg kan hjælpe.

22 74 99 99